پرستار کودک مسلط به زبان انگلیسی برای آموزش به فرزند

برای یافتن یک پرستار کودک حرفه‌ای و مسلط به زبان انگلیسی برای فرزند خود، می‌توانید از شرکت آسانیسم استفاده کنید. ما مفتخریم که خدمات پرستاری با کیفیت بالا و تخصصی برای کودک شما فراهم کنیم. با پرستار کودک مسلط به زبان انگلیسی یا هر زبان خارجی دیگر شما می‌توانید در کنار مراقبت از کودک، به فرزند خود زبان دوم نیز آموزش دهید.

در صورتی که بخواهید پرستار در منزل خودتان به کودک شما انگلیسی آموزش دهد، کارشناسان ما برای شما یک پرستار با تجربه و مسلط به زبان انگلیسی یا هر زبان دیگری که مد نظر دارید اعزام می‌کنند. این پرستاران دوره‌های مختلف برای یادگیری زبان خارجی و آموزش آن را گذرانده‌اند. با انتخاب خدمات پرستار کودک دو زبانه از آسانیسم می‌توانید از سلامت کودک مطمئن باشید و به کودک خود زبان خارجی آموزش دهید.

تماس با پشتیبانی

چه خدماتی نیاز دارید؟

مراحل استخدام پرستار کودک برای آموزش زبان خارجی

تماس با موبایل

با شرکت آسانیسم تماس بگیرید.

کارشناسان آسانیسم

کارشناس پرستار کودک مناسب را طبق خواسته‌های شما مشخص می‌کند.

عکس از پرستار

پرستار با شما تماس می‌گیرد تا 2 روز آزمایشی به از کودک مراقبت کند و به او زبان خارجی آموزش دهد.

قرارداد با شرکت

در صورت رضایت با شرکت قرارداد می‌بندید.

با مشاوران ما تماس بگیرید.

درخواست پرستار مسلط به زبان انگلیسی

پرستار کودک یک کلمه کلی از افرادی است که وظیفه مراقبت و نگهداری از کودک در منزل دارند. با این حال برای درخواست این خدمات شما باید کودکیار درخواست دهید. کودکیار، بر خلاف مادریار وظیفه آموزش و تربیت کودک دارد و کمتر وظایف امور منزل یا تمیز کاری انجام می‌دهد.

برای درخواست پرستار کودک مسلط به زبان انگلیسی، با کارشناسان آسانیسم تماس بگیرید تا هزینه‌ی دقیق خدمات مشخص و کاندیدای مناسب برای آموزش کودک انتخاب شود.

مراحل استخدام پرستار کودک مسلط به زبان خارجی

برای استخدام پرستار بچه که بتواند به کودک شما زبان خارجی آموزش دهد باید مراحل زیر را انجام دهید:

  1. فرم بالا را پر کنید یا با شماره 02191304433 تماس بگیرید
  2. با کارشناسان آسانیسم صحبت کنید، شرایط کودک و خدمات تکمیلی دیگر که نیاز دارید را بگویید تا قیمت دقیق خدمات را به شما بگویند
  3. با پرستار به صورت تلفنی مصاحبه کنید
  4. پرستار را به مدت دو روز محک بزنید
  5. پس تایید نهایی با شرکت قرارداد ببندید

نکته: دوره آموزشی پرستار با حقوق است. در صورت راضی نبودن از پرستار انتخاب شده با شرکت صحبت کنید تا او را تعویض کنیم.

برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه پرستار کودک مراجعه کنید.

هزینه پرستار کودک مسلط به زبان انگلیسی

هزینه خدمات پرستار کودک به شرایط و نیازهای کودک شما بستگی دارد. مسلما پرستار کودک مسلط به زبان انگلیسی از دیگر پرستاران کودک بیشتر حقوق دریافت می‌کند. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

پرستار دو زبانه برای آموزش زبان انگلیسی چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

برای یافتن و انتخاب یک پرستار مسلط به زبان انگلیسی، باید به ویژگی‌ها و مهارت‌های خاصی توجه کرد. در ادامه برخی از ویژگی مهم و مهارت مورد نیاز برای آموزش زبان انگلیسی به کودک اشاره می‌کنیم:

  • تسلط کامل به دو زبان: پرستار باید تسلط کامل بر زبان مادری کودک و زبانی که میخواهد به کودک آموزش دهد داشته باشد. این برای ارتباط گرفتن با بچه و آموزش او بسیار مهم است.
  • مهارت‌های آموزشی: داشتن اطلاعات و تسلط به تنهایی برای آموزش زبان خارجی کافی نیست. بلکه پرستار کودک مسلط به زبان خارجی باید بتواند با روش‌های مختلف آموزش زبان انگلیسی آشنا باشد. معمولا برای کسب این مهارت‌ها پرستار باید دوره TTC یا Teacher Training Course را بگذراند.
  • صبر و حوصله: آموزش هر مهارتی به کودک نیازمند صبر و حوصله زیاد است. برای همین پرستار باید بتواند زمان و انرژی خودش را مدیریت کند و با صبر کافی زبان انگلیسی را به کودک شما آموزش دهد.
  • توانایی ایجاد محیط یادگیری مناسب: برای آموزش زبان انگلیسی، پرستار باید یک محیط منظم، آرامش بخش و زیبا برای کودک شما ایجاد کند تا فرزندتان از یادگیری انگلیسی لذت ببرد.
  • مهارت ارتباط با کودک: یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های پرستار کودک برای آموزش زبان انگلیسی، قابلیت ارتباط گیری او با بچه‌ی شماست. ارتباط خوب بین کودک و پرستار پروسه یادگیری فرزند را آسوده‌تر خواهد کرد.
  • استفاده از روش‌های مختلف برای آموزش: همانطور که گفتیم کودکیار برای آموزش زبان انگلیسی باید بتواند از روش‌های مختلف استفاده کند. هر کودکی با روش خاص خود زبان خارجی یاد می‌گیرد، برای همین مربی زبان انگلیسی به روش‌های آموزشی شنیداری، دیدنی، بازی‌ها، فعالیت تعاملی یا داستان خوانی آشنایی کامل داشته باشد.
  • خلاقیت: استفاده از روش‌های مختلف و یافتن راه درست آموزش به کودک نیازمند خلاقیت و نوآوری است. پرستار مسلط به انگلیسی باید بتواند از ابزارهای مختلف برای جلب توجه کودک و افزایش انگیزه او استفاده کند.
  • پایبندی به اصول اخلاقی و حرفه‌ای: پرستار کودکی که میخواهد به فرزند شما زبان آموزش دهد باید همیشه در راستای منافع کودک و خانواده بصورت مرتب، با رعایت ادب و حرفه‌ای عمل کند.

با توجه به این ویژگی‌ها و محک زدن مهارت‌های پرستار، می‌توانید از کیفیت خدمات پرستار کودک مسلط به زبان انگلیسی مطمئن شوید.

پرستار دو زبانه در حال آموزش به کودک

فواید یادگیری زبان دوم و استفاده از مربی انگلیسی کودک در منزل

یادگیری زبان انگلیسی نه تنها برای موفقیت کودک در بازار کار مفید است بلکه باعث رشد عملکرد شناختی و مغزی کودک نیز می‌شود. طبق نتایج یک آزمایش در دانشگاه بریتیش کلمبیا، کانادا:

« کودکان دو زبانه عملکرد اجرایی بهتری در کنترل هیجانات، حافظه فعال و انعطاف پذیری شناختی داشتند.»

Atlantis press

به عبارت دیگر، آموزش زبان دوم به طور قابل توجهی توانایی کنترل رفتارهای ناگهانی، مدیریت اطلاعات در ذهن و انعطاف پذیری در تغییر کارها را در کودکان ارتقا می‌دهد.

کنترل هیجانات و رفتارهای ناگهانی باعث می‌شود کودک شما در مواقع استرس زا راحت‌تر باشند، صبورتر شوند، سریح‌تر صحبت کنند و توانایی تصمیم گیری بهتری داشته باشند.

با مدیریت بهتر اطلاعات در ذهن، حافظه کودک شما بهتر می‌شود و راحت می‌تواند کارهای پیچیده و سخت را تقسیم بندی کرده و انجام دهد.

در نهایت، انعطاف‌پذیری بیشتر فرزند به او کمک می‌کند تا به راحتی فعالیت‌های مختلف را انجام داده و با شرایط پیچیده، مانند محیط آکادمیک در دبیرستان و دانشگاه، سازگار شود.

پرستار کودک مسلط بر زبان انگلیسی خوب می‌تواند تمام این فواید را در محیط آشنای کودک فراهم کند و پروسه یادگیری بچه را آسوده‌تر کند.

کودک در حال یادگیری زبان خارجی

بهترین سن برای آموزش زبان خارجی کودک

محققان باور دارند که بهترین سن آموزش زبان دوم به کودک قبل از ورود او به مهدکودک است. 3 سالگی تا 6 سالگی بهترین دوره برای آموزش زبان انگلیسی به کودک است. در این دوره سنی، مغز کودکان بسیار انعطاف پذیر است و توانایی بالایی در یادگیری زبان‌های جدید است. با این حال کودکان تا 12 سالگی سریع‌تر از دیگران زبان خارجی یاد می‌گیرند. 

تحقیقات دیگر نشان داده‌اند که پس از هفت سالگی، توانایی کودک برای یادگیری زبان جدید به تدریج کاهش می‌یابد و یادگیری زبان انگلیسی سخت‌تر می‌شود. این به معنای غیر ممکن بودن نیست، کودک شما در هر سنی می‌تواند زبان خارجی جدید یاد بگیرد، ولی دوره طلایی برای یادگیری زبان انگلیسی یا هر زبان خارجی دیگر بین 3 تا 6 سالگی است.

مناطق تحت پوشش آسانیسم

شرکت آسانیسم با توجه به مکان شما قابلیت اعزام پرستار کودک مسلط به زبان انگلیسی در تهران و کرج را دارد. شرکت با سابقه بالا توانسته بیش از 3000 نیروی توانا و مجرب را جذب کند تا در اسرع وقت پرستار مناسب برای کودک شما را بفرستد.

اعزام پرستار کودک مسلط به زبان انگلیسی به شهرهای تهران و کرج

تهران

آسانیسم می‌تواند پرستار به سراسر 22 منطقه تهران بفرستد.

در صورت نیاز با کارشناسان تماس بگیرید تا برای شما نیرو اعزام کنیم.

کرج

با این که شرکت آسانیسم در تهران مستقر است، ما قابلیت اعزام پرستار کودک در کرج را نیز داریم.

در صورت نیاز تماس بگیرید و پرستار کودک مسلط به زبان انگلیسی استخدام کنید.

کارفرمایان ما در مورد آسانیسم چه می‌گویند

شرکت آسانیسم با سابقه بیش از 5 سال در ارائه خدمات پرستاری در منزل در شهرهای کرج و تهران توانسته بیش از 4500 خدمات را به ساکنین این دو شهر ارائه دهد. از تمام افرادی که به شرکت ما اعتماد کردند و نظرات خود را در پلتفرم آسانیسم قرار دادند تشکر می‌کنیم.

کلام آخر

یادگیری زبان خارجی به خصوص زبان انگلیسی برای همه کودکان مفید است. یادگیری زبان خارجی نه تنها برای موفقیت کودک در آینده مفید است بلکه باعث رشد مغزی، فکری و رفتاری کودک شما نیز می‌شود. در صورتی که میخواهید به کودک خود در خانه خودتان زبان خارجی آموزش دهید، می‌توانید از شرکت آسانیسم پرستار مسلط به زبان انگلیسی یا هر زبان خارجی دیگر استخدام کنید.

امتیاز محتوا

دیدگاه‌ها